Den lilla rosa!

Jag vet att så många av er därute funderar. "Men hur ser Petras nya dator ut? HUR ser den ut?! Låtom oss få beskåda den billiga dator Petra lyckades slå klorna i!!!"
Jag vet också att ni är alldeles för blyga för att yttra detta så nu ska jag helt spontant lägga ut den lilla vackra skapelsen.

varken jag eller Orhan älskar färgen. Ingen av oss har någon större längtan efter att vistas in public med den. Dock ska jag resa till Lycksele och använda den här som sällskap på den 18 timmar långa sitt-resan! Alltså skiter jag i om den är rosa. Skulle det kännas lite pinsamt kan jag bara säga i mitt inre. Den var billig, den var billig, den var billig!

Eller så låtsas jag för en dag att jag är en rosa tjej! På med push-up och hudfärgat läppstift liksom!

 

(datorerna har fått namnen. Piccolo och Grande= liten och stor, på mixade latinska språk!)


Kommentarer
Postat av: alida

Jag älskar den! <3 Saknar dig!

2011-09-28 @ 16:44:51
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0