Fashion!

Alla andra är så fina.... utom jag.

Kan inte låta bli att tänka så när jag ser på folk... I fina kläder. Moderna kläder.
Det finns en liten längtan inom mig. Att få köpa nya skor! Såna där tuffa högklackade skor. Som ser ut som någon liten klump på foten! haha
Tighta höga jeans... Vackra linnen och läckra toppar...
Men samtidigt känns det så löjligt.
Jag kan inte.
Bara tanken på att jag skulle shoppa kläder när jag kände för det! Köpa precis det jag ville ha. Får mig att känna mig dum.
Är det verkligen smart att spendera pengar på kläder.
Är det nödvändigt? Nej.
Kommer jag blir lyckligare? Nej.

Det får fortsätta bara vara en liten längtan. Kanske är det till och med så att jag har kläder. Men eftersom jag aldrig har anledning att göra mig i ordning lite så använder jag inte ens hälften.
Man blir slapp av att gå hemma. Jag tar på mig det jag hittar. Och sen om jag ändå av en anledning ska ut så byter jag inte precis om!!!

Petra är inte född till att vara modern!!




Om jag i alla fall hade haft kvar mitt långa hår"!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0