Förkyld som vanligt!

Äntligen en date med Orhan. Vi tog bilen och hängde i skogen. XD Åt lite halvgod mat och såg på film... dock inte hela. Jag är känsligare för horror än jag tror. Eller... Varför i hela friden vill jag se folk skada sig på smaskiga sätt?! Spänning i alla ära. Fight mot monster och normala döder. Lite blodiga kroppar. Men man behöver inte bli spetsad på en påle. Ramla och bryta varenda ben i kroppen eller blöda litervis från små sår!!!
Och sättet de gör det på. Äckliga små vinklar. Jag mår bara illa. Jag som knappt klarar av att höra någon berätta att de fick ett finger i ögat!?!? Jag är helt enkelt inte gjord för äckelfilmer.

Hur som helst.. nu sitter jag och känner mig dålig. Ont i halsen och allmänt småförkyld. Alltså att förkylningen är påväg. Får kurera mig så den försvinner! :P Har lyckats tidigare. Jag orkar inte vara sjuk.

Nu ska jag nog skissa och fundera lite på blomster-smycken och -kläder. Sen försöka sova. Har varit lite halvtrött sen jag kom hem från daten. Höll rent av på att somna!
Tokigt! XD
I morgon måste jag, MÅSTE, kontakta butiken igen så jag får min praktikplats!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag vill inte heller bli sjuk!!! Bajsförkylning...

2011-09-05 @ 08:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0