Förstörda planer...

Självklart, SJÄLVKLART blev jag sjuk. Det var ju det som skulle förhindras.
Vaknade i morse genomsvett och med värk i kroppen. Typiskt... Jag som hade massor planerat idag. Jag som hade sett fram emot idag och knappt kunnat hålla mig för att gå upp mitt i natten och sätta igång med mina ideer. All inspiration är som bortblåst. Jag känner för att sova...
Måste i alla fall ringa praktikplatsen men det känns inte kul när jag låter som en annan rökare....
Bara och strunta i!!! Hoppas inte föfretaget diskriminerar rökare bara! ;)

Åt nyss frukost som besstod av banan och varm choklad. Just typisk frukost när man inget har hemma. Banan... Men jag åt lite plommonpaj till efterrätt! XD Söt frukost! ;)

Nu ska jag samla energi och rengöra halsen så jag efter lunchen kan ringa med den klaraste lilla flickeröst och få praktik! :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0