Idag?

Såg nyss film med mor och syster. Har redan glömt titeln. Men något om lingon. Hur många lingon finns det? haha.. jag minns inte.
Den var bra. Mysfilm kan man väl säga. Men överdriven på något sätt. Alla är så dumma? Är det normalt?
Idag var jag och Orhan ute och åt. Jag fattade inte varför förrän jag kom hem och mamma och pappa frågade om vi firade ex antal år/månader tillsammans?!
Jag tänkte efter. Njae... det var väl inte för det vi var ute! Var det ens idag?

Natten för ett år sen och en månad. Då vi blev ihop! ;)

Men det var det. Just i natt är det. Frågade Orhan om han visste och han sa att det var ju därför vi var ute. Tji fick jag. Trodde vi var spontana. Att Orhan drabbades av spontanitet! :p
Inget farligt med det! Hade hur som helst trevligt med mannen! ;)
I morgon kanske jag ska sitta och göra ansiktsmålningar på glada barn. Får se hur det blir med den saken. Är ju förkyld. Och det känns inte vettigt att snora ner massa barn också! haha XD Får se hur det är i morgon och vad jag hittar på om jag inte sminkar barn! ;)
kram

Kommentarer
Postat av: Amelia

Hur många lingon finns det i världen. Den är bra!

2011-09-11 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0