Lycksele!

Det var länge sen jag kollade på gamla bilder! Eftersom jag snart ska åka till Lycksele tänkte jag avnjuta gamla bilder från då jag var där en hel månad! En mycket trevligt tid. För 1,5 år sen! ;) Då jag var ung och ännu blond och långhårig. Då jag beslutade mig för att färga håret rött! (Jag tror jag visat de här bilderna flera gånger förut dock!)


(Märkligt med hår ändå. Just nu gillar jag inte mitt hår. När jag ser på gamla bilder önskar jag att jag hade mitt cola röda hår igen. Utan lugg! Eller mitt blonda långa hår. Med eller utan lugg. Håret ser alltid bra ut på gamla bilder. Men aldrig just nu, aldrig i verkligheten!!)





























Ser fram emot att åka upp. Även om det blir mer pysslande och mindre umgänge den här gången! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0