Matchen...

Hade ganska trevligt ändå. trodde det skulle bli segt och ensam men det var rätt stor publik och även om de inte umgicks med mig så är det lite spännande att lyssna. Särskilt när väldigt få av dem talade svenska.

Solen sken ashett. Jag tog inte så många bilder. satt för mig själv och sa oj och spände foten när de var nära mål! :P Sånt man gör..

Andra halvlek fick jag i alla fall sällskap av orhans syster. Vi satt och skojade om spindelbebisarna som flög runt överallt i sina trådar. Såg vars de landade och så... Hon hittade två spindlar i mitt hår. Jag hittade noll i hennes! :/ Vi hejade på Älgarås och gav bittra blickar till de typer som satt bakom oss och hejade på andra laget bara för att Älgarås var för dåliga. Tss tss... Det enda lustiga var väl att de skrek att de hejade på töreboda. När laget inte kom från Töreboda.

Älgarås förlorade. Inte helt oväntat. Men jag tyckte ändå trots att de var så sura allihopa att de spelade rätt bra! haha ;) 10-4 till jula! :P

Min fotbollsspelare! ;) Gjorde två av målen och dribblade alla. iIngen hade en suck mot han kan man ju säga.. Ja han var helt enkelt bäst alltså. sprang snabbast! Asså... man väljer ju man med omsorg! ;)

Önskar jag hade objektiv så jag kunde zooma mer. Man får som ing spännande närbilder på vad som sker.

Min fotbollsspelare snubblar över en stackars snubbe som ligger ner! ;)

Och mer fotboll blir det. tror jag. orhan är på gudstjänst nu. Men när han kommer tror jag att vi ska se på fotboll. Inter så klart...


Kommentarer
Postat av: orhan

jula was not the best team, we just had not luck!anyway thank you for the beautiful words even if is not all true;) love you

2011-09-21 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0