SnyltPetra



Något
som gjorde dig glad
igår?
Att Orhan ville hälsa på efter jobbet! :)

Humör just nu?
Pigg och typ nyfiken på vad som ska hända idag. Trots att jag har väldigt lite förhoppningar!

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
vaknade!

Vad gjorde du för femton minuter sedan?

Letade jobb... och skrev blogg!

jag vid min uteplats -08

Vad du ser om du tittar till höger?
Mina kuddar! I sängen!

Vad gör dig glad just nu?
Att jag just nu inte känner mig så deprimerad över mitt liv. Jag har något att se fram emot i veckan. Bästa fästmannen. Och en vardagssyssla när jag kommer hem från Lycksele!

Hur vädret är hos dig just nu?
Grått... Men inte kallt! :)

Vad var det senaste du åt?
Pannkakor!!!

Bästa glassmaken?
Sorbet, lime-kaktus. (jag är inte särskilt förtjust i glass. men sorbet går alltid hem!!!)

Sover
du tungt?
Ja det tror jag. Medan jag sover har jag noll koll. Lyckas ju stänga av klockor ett flertal gånger utan att höra dem!

Drömmer du mardrömmar?
Det händer! Rätt ofta skulle jag vilja påstå. men inte alltid så hemska!

Hur många kuddar sover du med?
2.. fast jag glider nästan allid ner från dem och sover med vridet huvud bredvid. jag har ständig nackvärk. men det är omöjligt att sova utan två kuddar!!!

Snarkar du?
Det händer. Har väckt mig själv med att snarka någon gång när jag bara somnade till så..

Favoritkläder?
Klurig fråga. Gillar att känna mig lite fin. Jeans gillar jag alltid! Och tjocka stora tröjor!!!

Favoritgodis?
Mint!!! Självklart mint. allt med en gnutta smak av mint!!!

Höger-eller vänsterhänt?

Höger.

Vad längtar du efter mest just nu?

Ett jobb och en lägenhet. Slippa känna mig i vägen och som ett irriterande vuxet barn som snyltar på päronen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0