Sömnlös!

Somnade sent igår. Fick ett plötsligt ryck och var tvungen att räkna ut HUR jag skulle få ihop den där klänningen jag ska göra.
Haha... Panik! Tungan stenhårt upp mot tänderna och utan sömn. Möjligen är jag stressad... Märkligt... Jag tycker ju det här ska bli kul!!!
Trots att Tamar sover som ett sågverk lyckas hon alltid få fram lite trevligt spinnande när jag böjer mig fram för att klappa eller pussa henne mitt i natten!
Jag lyckades ändå komma upp i någorlunda bra tid trots att jag nog inte somnade förrän fyra-fem... vid tre satte jag på en film för jag blev tokig av att ligga och fundera och planera!!!
Den somnade jag ifrån... (älskar att somna ifrån. Att somna av trötthet!!!)
Saknar Orhan. Har lärt mig att mäns dofter (svett?) har en lugnande inverkan. Så det bästa vore väl att ligga och inhalera i Orhans armhåla. Hade jag gjort det i natt lär jag väl ha somnar vid tolv i alla fall!!!!

Idag kanske jag ska prova träna inför någon av grejerna så jag i alla fall slipper drömma om den i natt. Träna så jag har stenkoll!!!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0