Stökigt...

Mitt rum e kaos nu och det gör mig nervös!
Skrivbordet är fullt av papper: Skisser, studier och i ett hörn ligger lite döda blad från svärmorstungan.
Golvet är faktikst inte så illa förutom en tallrik torkande morotsbitar och massa forsythiablad i ett hörn. För att inte tala om limpistolen och de limkluttar som sitter fast i golvet.
Byrålådan/nattduksbordet gör det ont i mit att se på. Kläderna väller ut och nytvättat ligger ovanpå redo att bli inplockat. Böcker står staplade i högar och annat smått och gott trängs vid sidan om.
Det som ska vara i sängen är på golvet och det som ska vara i samlad hög ligger utspritt.
Egentligen är det inte stökigt. Jag har bara pysslat.
Jag behöver ett pysselrum! haha XD

God natt... I morgon ska jag städa! Innan jag åter igen börjar pyssla och stöka ner! ;) Så jag får ett organiserat kaos!

Tamar är i alla fall glad över att hennes älskade dataväska ligger på golvet! :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0