Supportrarna!

Oj vilken match.
Brukar inte vara spänd men jag och Pia satt som på nålar helt inne i matchen. Älgarås spelade faktiskt bra! det var fart och jämt! ;)
3-2... helt fantastiskt. Älgarås vann faktiskt. Jag och Pia ljublade! :)
Och jag kunde inte låta bli att skrika till när Orhan gjorde det sista målet. En hög boll som liksom i slowmotion gick in i mål. Vi satt båda två och hoppades att den skulle gå in! XD
Stolt blir man... ;)
... och det är kul när Älgarås vinner! :D
Annars har jag idag spenderat dagen i Pias trädgård. Tittat
runt och avundats hennes grönsaker. Men har man sämre jord i sin trädgård så har man. Just typiskt att vi hamnade precis här uppe på sandkullen!!!
Fick i alla fall lite smått och gott som jag ska försöka plantera ner innan solen går ner.
Var bara tvungen att vila lite. För jag blev helt spänd och trött efter den nervösa matchen! :P
Plus att jag var fruktansvärt hungrig!
Det var en bra dag med Pia! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Älskar den bilden :) Och hjälp vad spännande matchen var! Lite knepigt att man kan ryckas med så otroligt i en match :P Tack för en härlig dag!

2011-09-04 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0