Tramsigt värre!

Har alltid följt alla andras bloggar via bloglovin. Men plötsligt en dag. Så går det inte. När jag skriver adressen kommer jag till någon annan cash, twitter, advice-sida! Med en mycket irriterande student som ler åt mig.
VAD är detta för trams???
Jag känner igen sidan. Har kommit dit förut när jag skrivit fel. Men nu skriver jag rätt. jag till och med söker det på google. Har den där utländska sidan helt enkelt köpt upp en upptagen adress? Kan man det?
Eller är jag korkad?
Så om jag inte läser (eller snarare kommenterar. För vad vet ni om jag läser eller inte. möjligen att erat läsarantal går ner med en person.) så beror det på att jag inte ser att ni uppdaterat längre. Och att det helt enkelt tar för lång tid att sitta och klura på vad alla har för adress!!! Haha.. även om jag försökt lite! XD
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0