Planering planering...

Just nu är huvudet fullt att tankar om showen. Vars i hela friden ska jag kunna sitta och pyssla. Kommer behöva lite plats. Kommer att skräpa ner. Och alla släktingar bor i lägenhet. (Klantigt om jag får säga det själv) Och vars ska jag förvara det. Är det kallt där uppe. Är det minus på nätterna.
Och alla mina bär och löv? Ska jag plocka redan nu? Kan jag vänta? Hinner de bli bruna och tråkiga om jag väntar en dag till innan jag plockar och förvarar? Kan man ens förvara löv utan att det fortsätter dö?!

Plockade lite nypon idag efter kyrkan! I morgon ska jag återigen bege mig ut för att plocka rönnbär och nypon. Sen ska hag experimentera. Är det bättre att torka dem, eller förvara dem fuktigt och kyligt? Det är ju ändå typ två veckor kvar till showen! Håller det så länge?
Hur ska jag planera upp arbetet under tiden innan showen också? Kommer släktingarna störa med testunder hela tiden? haha XD Hinner jag göra en klänning under en dag om jag jobbar stenhårt!
Jag tror det... när jag gjorde hemma tog jag ju pauser hela tiden för det var lite småtråkigt.. haha XD Men nu har jag en anledning.

Jaja.. Hemska saker. Dettta kommer bli kul. Bara jag kommer upp där och får sätta igång. Gillar inte att härda ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0