Värdelöst...

Jag ringde inte efter praktik. haha utan skrev till min handledare och sa som det var. Jag orkar inte!
Gillar att de inte blir arga utan puffar på. Hon ska försöka hitta på nåt annat till mig. Om jag försöker lite till nästa vecka. Bra! ;)
Väntar på att Orhan ska ringa efter fotbollsträningen men min kropp längtar efter te. Mina äggstockar värker och jag är snörvlig och hostig. Det vore gott med en kopp te. Tänk om jag fick öppna den där honungsburken också?!
Det är lustigt hur folk som över en natt bli sjuka. Plötsligt är alla sjuka. Till och med pastorn hostade i telefonen idag. Jag kände mig med ens inte alls ensam! :)
Nu hör jag pappa prata om te! ;)
(vilket ovärt inlägg!!! Men jag har lite social "energi" jag måste göra mig av med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0