Viktig!

Ojoj.. Har varit med Orhan hela helgen. Mycket bra. Tycker vi träffas alldeles för lite annars! haha..
Vi har sett film, pratat, kört bil, bråkat och brottats. Igår drog vi spontant till Skövde. Tiden går så fort med Orhan!

Men nu är det vecka igen känns det som. Plötsligt hade jag massa att ta itu med. Har lyckats hamna i någon ny grej från arbetsförmedlingen just då jag ska till Lycksele. Måste fixas.
Lyckades få en bot i skövde då den lilla parkerings-biljetten trillat ner. Just typiskt..
Måste söka lite jobb. Har kommit ut nåt nu igen som jag verkligen hoppas jag kan få!!!
Fixa lite inför showen. Denna vecka tror jag att jag ska försöka satsa lite på att träna och prova ideerna!

Känns ovanligt att ha att göra. Normalt brukar jag bli stressad bara jag får två saker att göra men för ovanlighetens skull känns det mest bara kul! Det är en annan sorts stress än den jag normalt har. Att sitta hemma och känna sig värdelös. Känna att arbetsförmedlingen flåsar en i nacken och önskar att man inte fanns!
Nu sitter jag i stället och måste ta itu med att jag faktiskt är vör BUSY för arbetsförmedlingen. Att jag faktiskt har lite jobb att söka nu!
Jag är mer viktig än dem! :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0