Vill inte sova!!!

Sitter i våningssängen och känner inte för att sova! Märkligt. det gjorde jag inte igår heller men somnar av utmattning vid fyra. jag är inte som förr då jag med lättthet var uppe hela nätter!


Tamar jagar mygg på mig och på datorn... som föresten är ny. Har inhandlat en liten minipc. begagnad! ;) Jag och Orhan gjrde en snabb deal. Datorn var inte så gammal, lite brister och fruktansvärt liten. Stör mig på att vissa saker på datorn fortfarande är lika stora så man måste gå runt på sidan för att hitta något! Men den är bra för resor. ;) Kommer ta ett tag innan jag hittar tangenterna och kan skriva perfekt utan att titta som på en normal!
Den är rosa också! Varken min eller Orhans favoritfärg. Men det ska väl gå att ändra?! ;)

Idag firades pappa också! :) Trevligt..
Sov fyra timmar. Rände runt i Töreboda och Mariestad kommun. Diskade och städade. Firade pappa... jag borde vara trött. Men jag känner inte för att sova. Sömnen är så dryg. Den kommer aldrig när jag vill. Och man vaknar alltid för snabbt!
Ska se på simpsons och se om jag kan tvinga mig till att somna. Hoppas på att stupa. det är skönast! ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0