Dagen snöar bort...

Orhan står vid spisen och Tamar ligger på golvet som vanligt. Alltid med i gänget.
Jag sitter vid bordet och surfar runt!
Orhan gör Fusilli con broccoli a la Orhan. (på min fake-italienska! hehe) Luktar gott... Vi har haft massa fusilli hemma men jag tycker det är så trist att jag aldrig gjort nå med det. Så ni visar Orhan mig! ;)
..
..
Ja juste... Jag är hemma idag. Fick sms av chefen igår att det var en ledig dag pga vädret. Det har snöat hela natten och snöar än. Så växthusen är väl inlåsta.
Nej.. vi ska fixa med att bära ut blommor och göra i ordning butiken nu. Och det är för kallt om det ska blåsa snö i ansiktet på oss! XD
..
Så idag har jag städat Tamars toalett. Målat lite. Försökt ringa min handläggare på arbetsförmedlingen som bad mig ringa igår. Men som aldrig tycks vara närvarande vid telefonen! haha..
Nu är det lunch och sedan ska jag lägga ner krut på middag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så fräknig och fin!!! Som en vårvinter!

2012-04-20 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0