Dammsugaren tjuter

Storstädning på Älvsbacka!
Efter att ha avnjutit det fantastiska köttet med potatis och brunsås satte vi igång att städa. Är ännu inte klar. Jag ska strax fortsätta med att skura golvet! ;)
Sedan ska vi slappa. Se film möjligen och äta det godis vi köpte igår. Blev ingen myskväll igår inte! :P
..
..
Tamar hatar våran dammsugare. Den är liten och tjuter i en väldigt ljus ton. Så jag förstår henne. Hon hade gömt sig bakom soffan men när Orhan började dammsuga vardagsrummet visste hon inte vars hon skulle ta vägen. Jag tänkte fånga in henne och flytta henne. Men visste inte hur jag skulle bära mig åt. Rädda katter är omöjliga.
Men jag tror hon förstod. För när hon såg mig komma flydde hon inte utan kom fram till mig och klängde sig fast runt min axel. Haha då känner man sig så moderlig. Kunde riktigt känna henne säga. "Ta mig härifrån!!!"
La henne i hennes favoritplats. Diskhon i badrummet. ;) Hon gav mig många nospussar!
..
Tillbaka till städningen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter som ni trivs o har det gott!

2012-04-15 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0