Datorer är bara problem...

Denna dator ger mig en klump i magen. När vi fick hem den lät den JÄTTEMYCKET! Fläkten går på högvarv. Orhan provade att föra över vissa delar i en annan dator för att se om det skulle bli bättre. (det blev det tydligen inte)
Nu funkar inget alls. Det är som om den andra datorn stal hårddiskarnas operativsystem så de glömde bort sin uppgift i livet. (så fattade jag det i alla fall av Orhans förvånade mening)
Jaja.. jag får lita helt på Orhan. Jag fattar inget.
Han har suttit där vid datorn hela dagen kan jag säga. Inte så festligt.
Men jag har målat lite.
Har börjat med första konstnären i mitt lilla projekt.
Blev Botticelli. Inte så kul kanske då jag ritat av han förut. Men jag vill prova igen! ;)
..
..
Nu ska jag försöka komma på något gott (och billigt) att äta. Har bara ätit fisk idag. Så en smörgås eller liknande skulle sitta fint! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0