För trött

Det ska inte vara 30 grader i ett växthus. Idag var jag så trött att jag kunde somnat på studs om jag fått chansen. Varje gång han började fundera över arbetsuppgifterna satte jag mig ner. Fötterna värkte och huvudet var tungt. Tack och lov fick jag skjuts hem idag. Tog emot erbjudandet om skjuts till jobbet i morgon med. Mina skor är trasiga. Sulan har typ låssnat!
..
Dock sog det mig att jag tror jag fick ett par skor från arbesko när jag tävlade i florist-sm. Var är de? Har ett väldigt svagt minne men som hela tiden blir starkare. Jo. Jag skickade min storlek på fötterna till tävlingen och fick ett skor. Kanske var de små. För jag använde dem inte under tävlingen!?
Men de behöver jag nu! Varför inte liksom. Ett par riktiga arbetsskor!!! :D
..
Nu väntar jag på middag. Är hungrig. Sen en varm dusch och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0