Fredagsmys

Heldagsarbete idag. Bra med tanke på hur lite jag jobbat i veckan! XD haha
Nu helg. Känns skönt. Ser fram emot Söndag som ska vara solig. Då ska jag och Orhan äntligen ut i skogen. Kände hur det sög i mig när jag i morse gick till jobbet. Solen sken. Fåglarna sjöng. Lingontuvorna stack upp ur snön.
Ja idag har det smält mycket snö. Det har blåst och varit soligt och plus hela dagen. Det går undan då!
..
Men i växthuset var det förfärligt. Vi bar krukor fram och tillbaka och varje gång vi gick in i stora växthuset liksom försvann all kraft. Den varma fuktiga luften var i stor brist på syre!
..
Jag och Orhan har nyss kommit tillbaka från en tur till ica. Vi har köpt godis. det är ju faktiskt helg nu.
Jag ska vila mina fötter. Mina skavsår har gått upp igen. "Lycka"!!! :(
Nu dusch och fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0