Hemma och ensam

God morgon.
Klockan halv åtta blev jag som brutalt uppväckt när Orhan frågade om vars man hittade busstider. Usch för att bokstavera när man mer sover än är vaken!
Men vaknade gjorde jag och Orhan är ur huset. Arbetsförmedlingen. Äntligen. Hoppas inget går emot oss igen!
Ikväll ska han spela fotboll också. I ett nytt lag igen! :P Spännande.. haha.... Så jag blir ensam störtsta delen av dagen.
..
Ändå ganska trevligt. Ska njuta.
Jag jobbar inte idag eftersom jag inte hört något från bossen. Vi väntar på väderomslag så vi kan börja slänga ut penseer i ett kallare växthus. Då blir det arbete. Just nu står allt stilla. Men jag tror i morgon ska jag in och klippa ner blommor igen! ;) (Kort vecka!)
..
Idag ska jag spela sims. Ja Orhan fixade datorn. Felet var att ett ramminne inte funkade. Dålig stil. Så om man bytte plats på det dog allt. Men nu är det borttaget!
Sen ska jag laga god middag. Friterade morötter som jag åt på en indisk restaurang! ;)
Detta blir en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0