I väntan på datorn...

Orhan gick upp i ottan idag för att ta bussen till Umeå och hämta den dator vi till slut beslutade oss för att köpa. Lånade pengar och en omöblering av skrivbordet. Jag hoppas det blir en bra affär.
Vi ska ställa den i sovrummet (känns ju så trist att sitta borta i kontoret/pysserummet. Men det kommer bli tomt i det rummet med bara en vitrin! haha)
Ja nu har vi strax en igen. :P haha En stationär... Oj vad det ska spelas spel. Kanske kan jag lyckas installera något filmprogram och börja göra musikvideor igen! ;) Me like!
Tänk bara tanken att få se film på 17 tum istället för 10! Man kanske kan börja se detaljer! haha
..
Gamla datorn ligger i garderoben i delar och väntar på ny ägare...
..
Jag hade tänkt sova länge i morse men mannen vi köper datorn av ringde till min telefon och väckte mig. Typiskt.
Så nu sitter jag och avnjuter frukost.
..
..
Tamar sitter i fönstret som valigt. Hon gjorde ett av sina vanliga glädjesprätt. Och råkade lägga tassen i vattenskålen. Önskar jag fått med den blicken på bild. Snopen och förvånad! Men hon började genast dricka.
(Har hänt förut. Vattenskålen i fönstret lever farligt! hehe)
..
God morgon hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0