Kyrkan

Snart ska vi iväg till kyrkan. Jag säger snart för våran granne tycker om att vara i kyrkan i tid. Så man hinner hälsa på ALLA! XD Jag är inte riktigt med på den tankegången. Jag kan åka tidigt till en kyrka om jag behöver göra det. Om jag har något att göra där. (eller nu råkar ha föräldrar som vill det) Men för att häsa. Nej det kan bli för mycket av det goda. Jag trivs med att slinka in ganska osynligt!
..
Fast nu hälsade vi ju på alla sist. Så det borde vara mindre intressant idag! Eftersom alla känner till mina kända farföräldrar så känner vi ju nästan varandra. Det funkar nästan alltid. Vet de vilka de är så vet de vem min pappa är. Och då är det ju inte omöjligt att han har en dotter som mig!
..
Vi har nyss ätit frukost. Kvart över tio åker vi! Så nu ska jag njuta av solen fram tills dess...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0