Lite tid...

Min älskling på snön.
..
Sitter och spisar Ted Gärdestad. Plötsligt bara. Stod och la in strömming. (för första gången i mitt liv. Nu till påsk!) Då det liksom kom inifrån mig och jag sjöng låt efter låt av han. Till slut kunde jag inte motstå längre och bad Orhan öppna spotify och spela upp han! haha... märkligt hur man typ kan alla hans låtar. Halvdant eller näst intill perfekt. Eller Orhan skrattar varenda gång jag sjunger ett ord fel.
Kanske inte så märkligt. Vi sjöng ju varenda låt i kören i centralskolan!
..
Jag är så sugen på att göra något. Samtidigt som jag är så trött. Jag vill måla, sminka, fota... Vad som helst. Bara kreativt. Men jag ids inte. Jag är trött. Kvällarna bara går. Snart är det arbete igen!!! Går och lägger mig nio varje kväll liksom! Galet tidigt!
Hinner inte med annat än att jobba...
..
Måste ju fortsätta rita män haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0