Man ska vara glad för det lilla!

Satt idag ensam med datorn. En dator som idag vägrade starta.
Efter ett tag fick jag fnatt och gick och satte mig och bad en liten bön.
Jag menar. NU har vi lagt ut lite för mycket pengar för oss på en dator som inte funkar. Låt gå om den är dålig. Men låt den i alla fall starta. Fungera och aldrig ha problem igen.
..
Säger som så. Ja den startade. Provade starta om den och allt var bra. Men ack.. inte kunde jag spela sims inte. :( Så fort jag kom fram till staden fanns där ingen stad. Och sen kraschade allt. :( Mycket gripande. Men märkligt. Allt funkade i spelet. Utom just det faktum att där bara var en stor blå himmel. Ingen stad! :P
Men datorn funkar i alla fall... XD
Ja Gud hör bön.
Men Orhan och Petra har gjort en dålig affär! haha...
Vet inte varför det inte funkar. Kanske för att ett ramminne inte fungerar. Men trots det ska det vara nog för mitt spel!
..
Usch jag gillar inte datorer.
Vi kan i alla fall använda den för internet. Och har en stor skärm att se film på. Jag antar att jag kan rita i paint också.
Men det hade varit kul att kunna spela spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0