När allt känns bra...



Imorgon blir det till att ta mina apostlahästar till jobbet. Ingen skjuts inte. Men det är bra. När man vet att skjutsen finns där går jag ju aldrig frivilligt. Det är så skönt med de extra minuterna på morgonen... mest därför!

Snön mälter verkligen bort framför ögonen på en. Jag kan se ån från fönstret nu eftersom det är så mycket vatten! Älskar det! Jag och Orhan ska strax ut på en prommis. Kanske tamar följer med. Hon har varit inne en stund nu.

Känns så bra i magen nu. Så skönt. Dagen går så långsamt. Den känns så härlig. Som om jag har massa ideer att fylla upp den med. Jag känner för att rita eller måla! :)
I morgon jobbar jag och sen ledig Tisdag. Bara bättre och bättre! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0