solen skiner

God morgon.
Blev oerhört besviken när jag idag vaknade halv sju! Jag menar. Ledig?! Äntligen chans att få sova ut och så.. exakt samma tid!!!
Dock tror jag det beror på att jag var kissenödig och Orhan plötsligt slog till mig på blåsan.
Jag gick och la mig igen och efter att ha legat ett tag och funderat om det inte var bättre att gå upp somnade jag!
sov till nio!
SKÖNT!
..
Solen skiner idag. Tamar var ute hela morgonen före frukost.
Vi ska snart gå ut hela familjen i skogen. Jag har redan tittat på karta vars det finns skog. Bra det. Vi bor verkligen i ett åker-land. Vars man än tittar. Åkrar. Bakom några granar. Mera fält!
Plötsligt slog det mig att den lilla genvägen till busshållplatsen på E4 fortsätter ju faktiskt på andra sidan! Så jag tittade på kartan. Mycket riktigt. Den lilla genvägen går hela vägen till sjön! :D
..
Blir en mysig vårdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0