Svårmålat

Argh vad dåligt det går. Har så konstiga färger hemma. Jag antar att jag måste köpa lite normala färger. Alltså inte limegrön och skrikrosa. Utan hederlig blå, gul och röd! För detta går inte.
Efter att ha kladdat lite med det gröna blev allt bara katastrof. I pinsamma försök att få fram näckrosblad! Så jag slängde på vitt för att få vattnet att se mer glansigt ut. Men det blev bara mer kladd!
Irritationen tog över och jag kladdade på som aldrig förr.
..
Slutade med att jag målade en spontan ros i hörnet som inte alls hör hemma där. Vet inte om Monet målar rosor sådär hur som helst.
Men nu skiter jag i det här!
Antingen målar jag en annan eller gör om skiten.
Monet är för svår för mig!

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag gillar den!

2012-04-18 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0