Trött dag

Det bara är så. Måndagar är de mest tröttsamma dagarna. En tjej var sjuk också så det blev mindre personal. Plus att jag brukar lifta med henne hem så idag fick jag traska. Var mycket trött när jag kom hem. Orhan också. Han kom hem bara en timme före mig efter att ha handlat och varit till försäkringskassan och skatteverket.
..
Idag toppade jag mest blommor sedan fyllde vi krukor på löpande band. Är lite orolig. Nästa tre veckor kommer de inga nya blommor utan vi ska bara ta hand om det vi har. Låter ju som om det inte kommer bli överdrivet mycket jobb?! Alltså kommer jag väl inte jobba lika mycket som jag gjorde förra veckan och troligen kommer göra denna!
Egentligen är det skönt att vara lite hemma. Men jag vill ju få ihop till hyran och vårat liv! Haha bara så vi överlever. Det är nog...
..
Vi har nyss ätit och slappat. Nu vill Orhan sova. Hoppas han inte menar för natten! För det är galet tidigt! Även om jag är trött kan jag nog inte göra det! Men jag ska lägga mig och läsa bredvid han!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej. Har nu en NY utlottning av en snyggt halsband från Glitter värt 400 kr. Vill du delta så räcker det med en kommentar i Utlottningsinlägget. :)



Hoppas du får en bra Tisdag!

Kramisar Amandah

2012-04-03 @ 08:47:54
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0