Bones

Har varit kreativ igen... ;)
Kände för att måla en kropp. Öva lite. Lära mig skuggor och ben. Letade länge efter någon trevlig bild på internet. Men antingen dök det upp något porrigt eller något som ser ut som hudkrämsreklam. Blev galen. Vars är alla avslappnade nakna kroppar? haha
Hittade till slut en ganska hemsk bild. Men där får jag ju verkligt lära mig benen.
Skissade bara av konturerna. (Hur hon satt och vars benen var) Och skuggade utan bilden framför mig. (För jag vill inte teckna av helt. Tråkigt!) Kanske var dumt. För jag är lite mistänksam till vissa benstrukturer jag lyckats få fram? Vad är det för knöl i mitten av ryggen?
Den går då säkerligen att pilla mycket mer på. Men jag ids inte nu. Är ändå sugen på att måla mer. Så kanske dyker det upp mer snart! :)
Kram
(Är det någon där ute som läser min blogg. Så blir jag glad för kritik!!!)

Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson

Herre gud Petra. Du är ju sjukt duktig med en penna i hand!

2012-01-14 @ 13:03:05
URL: http://emeliecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0