Dags att duscha

Sitter och väntar på att vattnet ska bli normaltempererat. Så jag inte bräner mina ben. XD ska nämligen äntligen duscha! ;)
I morgon bär det av till gracanica. ;) För min födelsedagspresent. Vi ska ut och äta gris. Något vi båda saknat i detta till största del muslimska land haha... Men Gracanica är en serbisk stad. Därav är det möjligt att hitta lite fläsk där! ;) Tycker det är en mycket bra present.
Så idag ska jag bli ren och fin så jag inte skämmer ut mig. Kanske skulle ta med kameran också för en gångs skull. Måste bara hitta en väska. Tänker inte stoltsera runt med min kamera som en annan turist!!! :P
Annars är idag inget speciellt. Inte vad jag vet. Tvättas lite så det ska torka för min avresa. Jag fick minsan inte resa hem med smuts! ;)
Orhans pappas kusin är på besök. eller Orhans  tremänningars/sysslingars pappa är här på besök. (om han nu har nå barn) Så jag antar att det blir en del umgänge! Då jag får chansen att lyssna på mycket romani!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0