DET SNÖAR!

När man tror våren är på g. Då kommer det några decimeter snö under natten! XD I morse kom Orhans farbror upp och skottade ut oss. :P Glad för det. annars hade jag väl inte vågat ner. Igår halkade jag riktigt ordentligt. Fötterna mina for neråt och jag bakåt. Lyckades få ner handen men stannade inte för det utan for framåt, neråt... Där Orhan som tur stod och stoppade mig. jag lyckades faktiskt inte bli blöt alls! Man har väl talang...
Hur som helst. Nog snackat om gårdagens halkande. Idag spelar det ingen roll om jag halkar eller ej. Snön här är alltid blöt...

Gick ut och tog lite poetiska bilder bara för er. För nu har nu länge fått stå ut med webkamera-bilder. Eller gamla repriser.
Usch på mig själv. Känner för att göra mig riktigt fin. Men det finns många dock i det. 1. Mitt hår kan inte bli fint! 2. Jag är smutsig. 3. Orkar inte tvätta bort sminket sen.
Så jag tror jag behåller mina sletna look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0