Energisk

Nyss hemkommen från en prommis och jag sprudlar av energi. Springer runt och skrattar. Skrattar högt och Orhan ber mig hela tiden sluta skrika! Pruttar med min arm mot min hals. (Ni som kan. Ni förstår!) Vet inte hur jag ska kunna somna på det här viset. Det som vore fint nu är en stor kopp te med mjölk. En film och en skål lösgodis. I en soffa. Inte i en säng. Utan i en soffa. Oj vad jag saknar filmkvällar i soffor med ett större gäng. :)

Bilden beskriver hur jag känner mig nu...

jaja.. film ska vi se ikväll. Om ni inte Orhan somnar. Men jag tror jag sturntar i det idag och ser vidare själv för jag är så i det blå! Märkligt vad en prommis kan göra med en. Full av liv är jag.
Hade ett litet snlbollskrig med Orhans kusin också... Det kan också ha satt igång mina livfulla nerver!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha. Jag brukar också tappa det ibland när jag och Burhan ska sova. Fast jag brukar av någon anledning alltid börja prata tyska med honom, för jag vet att han tycker det är läskigt.

Man får vara glad att karlarna står ut med oss! :)

2012-01-21 @ 23:38:45
URL: http://ulrikasundqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0