Framtidsvisioner...

Känner för att göra en utställning. Blanda målning med blommor. Liksom måla ihop det. XD Har tänkt på det ofta. Och nu peppade Orhan mig också. Tänk om man skulle. Inte för att jag vet hur jag ska folk att komma och titta pån något jag knåpat ihop. Förutom min familj (de som bor i min trakt då alltså) och möjligen någon granne. Vet inte hur jag ska lyckas få material. ideer, planering, lokal...
Men jag önskar...
Dock vet jag varken om jag har tid eller kraft till det nu. Men i år i alla fall. Först ska jag fixa problemen. Uppehållstillståndet, jobbet, hemmet, statligt äktenskap! Sen ska jag satsa på mina drömmar. På min konst. Min kreativitet.
Ser fram emot framtiden... i alla fall just nu... Önskar Gud kunde sätta i alla fall ett litet finger i spelet så det hela går oerhört smärtfritt och snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0