Frukost?

Vaknade åtta... Jag och Tamar. Så vi gick upp på toa (eller jag på toa hon springades runt mina ben, gnidandes mot mig) och sen gav jag henne frukost. Precis som på gamla tider. Precis som i Lidköping.
Känner av någon märklig anledning inte alls för att äta frukost. Det känns fel. Trots att jag saknat det. Te, det finns massor med olika sorters te här. Men suget finns inte.
Är det normalt att äta frukost??? XD

Tamar sitter nu i fönstret och småsover. Jag sitter här och hoppades Orhan skulle visa sig men... tss tss...
Kanske skulle jag bege mig upp och hitta på något gott. Sedan avnjuta en film här. Jag har inte sovit mycket i natt. Kanske lagom? Jag somnade runt två.
Äsch jag väcker syrran och kokar te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0