Kött <3

Idag var vi till Pristina en snabbis. Bara för att inhandla en joystick. Tydligen var det billigt här och Orhans hjärta brinner efter en sådan. Så ok!. Bussen dit kostar bara 70 cent per person så... :P halvtimmes resa.
Väl där rusade vi ner. tittade, hittade inget och sen tillbaka. Var oerhört hungrig. Och alla restauranger där. Pizza... oj vad det hade varit gott med en pizza.
Men det förståss. Pristina är väl mer muslimskt så det lär ju knappast finnas nå griskött där...
det längtar jag också efter...
Fläsk,...

Kom hem och fick min gravo i alla fall. Med några stekta chevap (?) till.. haha. hemgjorda. och självklart hemgjort bröd... Var gott det med.
Nu spelar killarna spel igen. Dottern är här på besök med familj igen så... :P Har spelat lite kort och kände nu för att slappa själv.

Haha har inte mycket att skriva nu för tiden. Det händer oerhört lite hela tiden! :P Jag bara är... Är här i kosovo!
(lite löjliga bilder från idag då Orhan jagade mig med kameran. usch. känner mig inte fager nu för tiden. Töntigt hår. Finnar och flammig trasig hy... I alla fall bland alla mörka, superlånghåriga, perfekt hyade flickor här...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0