Lång prommis och perfekta ögonbryn

snygg-Orhan använder hårnålar för att få till sina perfekta ögonbryn. Om nu någon undrat.
Före middag tog jag och Orhan en lång prommis. Eller jag vet inte om den var överdrivet lång men vi traskade lugnt runt i hela byn. Tittade lite och halkade...
Först ner till posten. Sen upp igen till centrum. Upp till gamla skolan och tittade runt. Lite spöklik. Vi var aldrig in i den sist. Fönstrena är borta. växtligheten växer in. Vita märken på väggarna efter svarta tavlan! haha... ska ta med kameran nästa gång. Vore tufft att ta lite bilder där! ;) (Skulle haft mina modellksuiner här så kunde vi haft en fotosession! ;) )

Efter skolan gick vi ner igen. Ner mot posten och fortsatte runt till de rika albanernas område. (Vet inte om de som bor där är rika. Men de har då i  alla fall hus som inte riktigt ser ut att passa in i byns slitna image!) Upp igen och sen ner igen. Var trött i slutet. Halkade på rumpan totalt två gånger under prommisen. Nog det. Mina fötter är sjöblöta och rumpan kall. Hoppas skorna är torra i morgon!
Nu har vi precis ätit middag. (gravo förståss!) och jag och Orhan sitter och slappar. Hoppas jag somnar gott i natt. Med tanke på vår prommis och att jag vaknade tidigt i morse är det inte mer än rätt att somna gott! ;)
Kram
(I morgon ska jag tvätta håret... jag lovar! ;) )

Kommentarer
Postat av: Ciccilull

åååh, jag hade så sjukt gärna velat vara där.. Ni planerar inte möjligen att fara dit i sommar igen? ;) Fy vad roligt det ska bli att ni kommer upp till oss, saknar er kusselussar. :) kramar

2012-01-23 @ 18:03:01
URL: http://ciccilull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0