LEJ LEJ LEJ. LE LEJ LEJ LEJ LEEEEEJ LOJ LA!

Denna albanska sång förföljer mig. Tjejens lejande är faktiskt lite catchy. Men denna ipod-stela-gubb-sång.. USCH! haha...
Här får ni (ni som är svenskar) en liten touch av vad jag lyssnar på 95 procent av mitt musiklyssnande. Balkan-musik! Det är faktiskt en liten glädje i mig när jag hör en engelsk sång plötsligt på radion innan någon fort byter. Jag sitter till och med och njuter av Septembers mikrofonkåt. (mest för att jag inte kommer på någon annan svensk låt. Och jag saknar det svenska språket. När jag pratar svenska med Orhan för skojs skull känns det som jag pratar franska! haha)
Kram
Lyssna och njut (YOU BETTER LISTEN. Nu när jag  ansträngt mig att bädda in den här!)

Kommentarer
Postat av: anna

Yow, det svänger. Du kan ju dansa till den, Petra!

2012-01-09 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0