Mat <3

Sitter och plågar mig själv med att läsa recept. Längtar och ser fram emot att få laga mat så jag sitter ofta och tittar på recept. Drömmer... haha.. Men just nu är jag så hungrig att det är plågsamt att se all god mat. Om jag blivit hungrig p.g.a. recepten eller om jag var hungrig innan. Det är frågan det?!
Hoppas hur som helst det blir något gott! :)
Fina fisken var det när man bodde själv och fick lägga ner krut på precis den mat man själv gillar. ;)
Lite exempel!

Nudlar med stekta champinjoner och squasch.
Friterat bröd med röra av bönor, paprika och youghurt.
stekt kyckling med currysås, paprika och ris! ;)
Det var roliga tider. Även om jag varken hade pengar, ork efter skolan, plats, ugn eller fantasi att laga mat då. Så var det ändå speciellt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0