middag

God natt världen. Min man sover redan bredvid. Som vanligt. Jag är pigg. Lyckas ju vakna sent nu för tiden och Orhan har inte hjärta att väcka mig... typiskt...
Vaknade åtta i morse. haha Galet. Sen när blev det sent???

Jag var mycket hungrig idag. såg bilder framför mig av indisk gryta, pizza, spaghetti carbonara och makaronvälling. Diskussion mellan mig och Orhan:
"Jag är så hungrig. Hoppas det är något riktigt gott idag!"
"Vi ska äta soppa på mage!"
"Nä...aha... tja... Det funkar väl!"
"Du behöver ju inte äta! Spara dig till i morgon!"
"Men just idag när jag var så hungrig och sugen på något gott!!! Jag äter ändå!"
"Hahah"



Senare i köket.  Orhan pratar med sin farbrors fru.
"Vad blir det för mat. Bli det mage?!"
"Nej jag hittade ingen i frysen!"
Orhan berättar för mig och jag utbrast i mitt segertecken. Då man knäpper händerna och skakar dem bredvid huvudet.
Alla skrattade...
Hur som helst. Idag blev det istället Tava. (Tror jag det stavas!) Ris, kalkon och potatis i en röra i ugnen! ;) Tillsammans med... ehm pogaca! GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0