Morgonsug efter chokladbananer

Sitter som vanligt och slappar. Men idag är det riktigt sugväder ute. Möjligen varmt. Men det smälter så våldsamt. I morse trodde jag det regnade pga allt vatten som rann ner från taket. Hoppas all snö förssvinner. Hatar att halka runt. Antingen är det snö. Mycet snö!!! Eller ingen snö alls!

Morgonskönhet...


I morse när jag vaknade satt Orhan som vanligt och läste om Inter vid datorn. jag hade sovit riktigt gott i natt. Skönt. Vi skojade och bråkade med varandra och såg en halv film innan vi gick ner för att invänta maten att bli färdig. Marikli.
Längtar lite faktiskt nu efter att göra något. Det blir lite trist i längden av att sitta och slappa. Kanske skulle dra ut bara för att köpa något gott i butikerna. I morse vaknade jag upp med en längtan efter chokladbananer. Vi åt nå sånt på nyår. Någon sorts krämig fake-banansmak med chokladöverdrag. Orhan lovade köpa det åt mig men jag ser inga movements i hans ben!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0