Nytt hem!

Ser fram emot så våldsamt att få leva ensam med Orhan. Jag menar äntligen startar livet!!! Med eller utan jobb! Bara han, jag och Tamar.
Hela morgonen pratade vi om vilka maträtter vi skulle göra i vårt nya hem. Under dagarna här pratar vi ofta om...
Om hur Tamar brukade busa.
Att jag ska fylla väggarna med mina tavlor.
Vad jag kan ta från mitt rum. Vilka möbler som är mina.
Vilka kökssaker vi har. Kaffebryggare, vattenkokare, brödrost osv...
Vars vi ska bo.
Vad vi kommer jobba med.
Att vi ska ha höns!!!!
Att vi ska ha en trädgård! (Detta betyder ju att vi inte bor i en lägenhet)
Vem som ska göra vad i hushållet! (Där kommer vi aldrig riktigt överens. Jag vill dela upp. En tvättar och handlar, En diskar och städar osv... Men Orhan vill göra allt tillsammans!!!)
Om vi ska ha tv eller ej. (lutar åt ej. Fast en stor skärm som vi kan spela spel på, se film på och titta på inter på!)
Att vi vill ha ett fint kök!!!
Vilken bil vi ska skaffa. (Toyota? ;) )
Att orhan vill ha mattor på hela golvet medan jag vill ha fint golv utan mattor!!!!
Att jag inte vill ha en stor vitrin!
Att Orhan vill ha gardiner och jag vill ha öppna fönster fulla med växter!!!
Att jag gillar öppet och Orhan gillar ombonat!
Blir spännande. Med tanke på hur bestämda vi båda är och lättretliga räknar jag med många gräl! haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0