ofinväder

Vi funderade ett tag på att åka in till pristina idag. Men då jag, eller vi båda, ser ut som smutsen själv tycker jag inte det. Och Orhan är emot allt vad det heter att duscha innan man går ut. Han är hård på det. Det är orsaken till all förkylning.
Vi måste köpa nytt dörrhandtag. skriva ut min flygbiljett och ett kvitto Orhan behöver på intervjun. Vi skulle väl kunna åka till vilken stad som helst. Men i pristina pratade de till min stora förvåning faktiskt engelska.
Och det kostar bara 20 cent mer än att åka till den serbirska staden gracanica där vi faktiskt också kan göra oss förstådda. I alla fall Orhan.
Vi får se. jag vägrar hur som helst sätta foten utanför dörren idag. Jag är mer ful än vanligt!
haha....
Men vad händer annars idag? Vädret är inte det vackraste! :P

Kommentarer
Postat av: anna

Mycket snyggt tecknat, petra! Du är skciklig med blyertsen. Lustig spökhundhistoria men framförallt drömmen var ju sjuk - men jag tror att du längtar efter möten med Jesus!!!

2012-01-17 @ 17:52:54
URL: http://ulrikasundqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0