Orkideer...

Var precis ute och åkte skridskor. Skönt men samtidigt så otroligt oskönt. ont i fötterna och väldigt trött. Har ingen kondis alls. Men det är värre när man liksom inte kan! Jag kan inte åka snabbt! Jag hittar det bara inte. Isen var dålig också förutom det!
Men jag har då i alla fall fått nåt gjort.
Har fixat kläderna ur väskan. har en väska kvar med andra saker... Nu ska bara blommorna vattnas (de skriker formligen efter vatten!!!) och jag sa duschas. Luktar pyton. Det gör Tamars låda också. Himla latmask. Det är ingen snö alls ute nästan. Men ändå kan hon inte göra sina behov ute! LÖJLIGT! Hon har blivit en sån vekling!
Satt tidigare och tittade igenom de lådor och väskor Orhan kom med från sin familjs hem innan de lämnade landet. Som vi kunde ha till våran lägenhet. Längtar så våldsamt efter vårat hem.
Jag menar... kan det bli bättre än att bo ihop med sin allra bästa vän!!!
Jag slipper päronen. (inte på ett dåligt sätt. De är bra de med. Men ni förstår!!!)
Jag kan bjuda min syster på systermiddagar!
Jag vill ha min Orhan... jag vill ha vårat hem. Jag vill starta vårat liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0