Promenad i solen!

Var nyss ute på en hurtig prommis. Hemska saker. Har muskelvärk som bara den sen igår på skridskorna. förutom det krossade min skridsko min fotknöl och för varje steg gör det jätteont.
Känner mig gammal och sliten.
Fick med mig Tamar ut men hon blev alldeles för nyfiken på allt och skulle nosa överallt att jag inte iddes vänta på henne utan vi kom ifrån varandra. Men hon var fortfarande ute när jag kom hem så någon nytta blev det ju med det hela.
Brukar alltid tänka att det är så bra att ha hund för man får motion. Men se nu kräver även min katt att jag går ut för att hon ska ut och röra på sig. Hon har legat i min säng hela dagen idag och sovit! ojoj...
Mattes lilla bebis! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0