Sugen igen....

Förstår inte vad denna inspiration att rita och måla kommit från. Nästan varje dag. Hela tiden. Förr fick jag som kämpa. Nu har jag inte mycket att arbeta med. Har ett till papper. Sen är mitt block fullt! :(
Antar att en del av inspirationen kommer från alla bloggar jag läser. Särskilt http://kandees.com
Önskar jag också kunde vara så duktig. Och ha ett företag med mitt skapande. Hoppas det blir så en dag. Måste bara börja kämpa lite...

Så... vad ska jag rita på mitt sista papper. Sen får jag inte rita mer förrän om 9 dagar... ska väl gå att stå ut. Krisar det så är det ju kanske möjligt att hitta något här! :P haha
Men jag vill måla också. Var ett tag sen!
Ska nu roa mig med att hitta inspiration. Bilder och bloggar. Here I come!
Annars får jag väl rita i mitt ansikte istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0