Sugen på att läsa

Snöigt och soligt. Så är vädret nu. Fint. Men jag känner mig ändpå inte så sugen på att gå ut.
Orhan och jag var på en kort prommis idag. Bland annat för att köpa ett nytt dörrhandtag. (OCh allt annat. Vad heter det. Låskolv? haha)
Hittade dock inget smart så nu är det en spik som är böjd inåt som håller emot dörren innifrån. Och utifrån har vi dragit en sladd från hålet där handtaget varit förut och fäster det i en spik. Smarta lösningar.
Får se om vi hittar något bättre om vi drar till någon stad framöver! :)
Nu ska jag Djeti och Orhan spela yatzy! :) Inte för att jag är så sugen. Är nästan aldrig sugen på spel. Men vad gör man inte. Idag känner jag mer för en kaffe med massa mjölk. En macka och en bok.
En bok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0