Städdag

Idag städades det. Det ska också snart duschar/badas då tunnan har kommit tillbaka. Oh stora glädje. Minns inte när jag luktade svett senast.. haha....
Men just nu sitter vi vid varsin dator och kollar runt. betalar räkningar och kollar vars ambassaden i Skopje ligger. Sånt man gör en vanlig vardag!

 

Vi städade noggrannt. Jag borstade av mattan med min hårborste. ORhan gick runt med den lilla änden på slangen. Alltså utan munstycket på dammsugaren och dammsög mattan. Innan det så sopade vi av mattan med en sån där gammeldags strå-sopborste. Utan skaft. (Ryggmarodören?)
så nu borde det vara någorlunda rent!
Orhan gick också ut och hackade hål i isen igen i trappan åt mig. För att jag är rent ut sagt rädd när jag går ner. När jag gick upp tidigare idag halkade ena foten ner från trappan genom snön. Trodde jag skulle ramla och slå huvudet i taket.
Orhan är söt! :)
Nu sitter jag och fryser framför den lilla fläkten. Hur ska jag klara av att duscha här.
Varför kom vi inte hit i sommartider?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0