bergsklättrarna...

Prommis i bergen.. haha näe... bara en prommis genom den sluttande fruktträdgården mellan Orhans farfars hus (där vi bor nu) och Orhans familjs gamla hus! :)

orhan hittade en boll!

Irriterande kardborrar!!! Överallt på kläderna!

Mycket bilder på mig XD

Vi plockade nypon. Vi ska försöka göra soppa. Eller möjligen te! :P

Mitt hem...

Jag menar.. bara det att ha ett valnötsträd klättrandes upför trappen. Lite jobbigt kanske att behöva gå ut för att komma upp på övervåningen. Och det fatum att det verkar ha brunnit i huset. Plus att det var mycket terasser och trappor. Lite trädgård. haha Men annars. Mitt drömhus. En terass med ett valnötsträd. Det ska jag ha!!! Plus en klematis som klättrar i det. ;)

Tamar till vänster och till höger den kattunge som pratade med oss. Om ni minns från http://petraceciliasundqvist.blogg.se/2011/december/utkast-dec-13-2011.html#comment

Nu ska jag slappa lite till innan middagsdags. Idag gör jag och Orhan pasta al forno. Eller jag tror jag lagar och Orhan är mitt stöd.... och lökhackare. XD

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0